loading...
علوم کامپیوتری
امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 62 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (2)

آیا نام اصلی آندروید جدید L خواهد بود؟
-------------------------------------------
پس از مراسم معرفی اندروید جدید سوالات زیادی ذهن کاربران را درگیر کرد چون این نامگذاری یک سنت شکنی توسط گوگل بود چون این سیستم عامل از زمان معرفی اندروید 1.5 یعنی شیرینی فنجانی (Cupcake)تا اندروید 4.4 که کیت کت نام دارد شیوه نام گذاری توسط گوگل یک نوع دسر بود به نظر شما آیا L اول اسم یک نوع دسر یا خوراکی دیگری است یا گوگل میخواهد شیوه جدید نامگذاری نسخه های جدید اندروید را در پیش بگیرد؟
نام هایی که تاکون توسط کاربران به این حرف L نسبت داده شده است
Lollipop، Lemon Meringue Pie است .
منبع:phonearena

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 52 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

مایکروسافت رویداد ویژه‌ای را برای سه‌شنبه هفته‌ی آینده برنامه ریزی کرده است که در آن در باره‌ی ویندوز صحبت خواهد کرد. هرچند مایکروسافت رسما درباره‌ی آنچه قرار است در این رویداد رونمایی شود، صحبتی نکرده، اما رویترز و برخی دیگر از رسانه‌ها، معرفی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مایکروسافت در این رویداد را تایید کرده‌اند.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 69 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

دوربین های تلفن همراه با به روز رسانی شدن و بالا رفتن کیفیت لنزهایشان، دست ما را برای بهتر عکس گرفتن در همه جا بازتر می کنند. با رعایت چند نکته ساده می توانید عکس های بهتر و با کیفیت تری به کمک دوربین گوشی خود بگیرید.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 67 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

آیا برای اولین بار است که نام حافظه یا دیسک سخت هیبریدی به گوش شما میرسد؟ قطعا شما تنها نیستید و بسیاری دیگر نیز در این خصوص چیزی نشنیده اند. در واقع این تکنولوژی جدید بوده و هنوز به شکل انبوه در بازار سخت افزار وجود ندارد و در نتیجه اطلاعات چندانی از آن نزد عموم کاربران موجود نیست. اما بگذارید شما را با این درایوها آشنا سازیم. با ما همراه باشید!

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 36 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

در حالی که تنها یک هفته از ارائه شدن نسخه جدید iOS که به همراه ویژگی‌های خاصی برای بهبود سلامت کاربران ارائه شده است، میگذرد، مجموعه کاملی از اپلیکیشن های سلامتی نیز در AppStore به همراه نسخه جدید iOS ارائه شده اند. در بررسی چندی از این نرم‌افزارها با ما همراه باشید!

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 51 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

مایکروسافت اعلام کرد ویندوز9 برای دارندگان ویندوز 8 رایگان خواهد بود.

رییس جمهور اندوزی اعلام کرده که طی اخرین صحبت هایش با رئیس شرکت مایکروسافت متوجه شده که نصب ویندوز برای دارندگان ویندوز 8 آزاد خواهد بود .

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 47 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

آئودی در اقدام جدیدش ضمن ارتقای سطح فناوری و کاری خود با رقیبانش همچون ولوو و هیوندای فاصله عمده ای را ایجاد کرد. به جزییات بیشتر پیرامون پروژه بلند مدت رانندگی بدون سرنشین در آمریکا میپردازیم.با csi همراه باشید.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 52 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

نمایشگاه سالانه E3 بزرگ‌ترین ضیافت علاقه‌مندان سرگرمی‌های ویدیویی است؛ همان‌ها که از تفریح در دنیای مجازی لذت می‌برند و دنیاهای خیالی بر زندگی‌شان رنگ واقعیت می‌زند. شاید همین شور و اشتیاق بود که باعث شد دست‌اندرکاران نتوانند E3 را کوچک‌تر و تخصصی‌تر کنند، چنان‌که در سال‌های گذشته سعی داشتند این نمایشگاه جذاب را به محفلی برای خیال‌سازان و متخصصان تبدیل کنند. امسال موج بازدیدکنندگان از همه جای دنیا به محل برگزاری نمایشگاه روان بود و غرفه‌ها همه پر از دکورها و شخصیت‌ها و المان‌های مختلف از بازی‌های گوناگون بود؛ شرکت‌ها کنفرانس‌های خبری پر سر‌و‌صدا و شلوغی داشتند و با نمایش‌ صحنه‌هایی از دنباله‌ها و بازی‌های جدید قند در دل هواداران خود آب کردند.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 22 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

با بررسی جزییات کامل پیرامون مشکل خمیدگی آیفون 6 پلاس در خدمت شما هستیم. در این بررسی اختصاصی از  Csi  با ما همراه باشید.

بله، حقیقت دارد. آیفون 6 پلاس در صورت قرار گرفتن در فشار بالا و در این مورد نه آنقدر بالا به راحتی خمیده شده و آسیب میبیند. اما چرا؟ علت آنست که آلومینیوم فلزی نرم بوده و در صورت خمیده شدن به صورت اول باز نمیگردد. اپل نیز در هر دوره 4 ساله یک بار ظاهر گوشی های خود را بروز رسانی کرده و این بار هم شاهد این تغییر بودیم. اما به نظر میرسد این تغییر کمی بدون توجه و مهندسی انجام شده است. با اعلام شدن گسترده این مشکل توسط کاربران اپل گارشی از مراحل تستینگ اولیه را پیرامون آیفون های نسل 6 ارائه کرد و اعلام کرد که کلیه امور از پیش انجام شده، و اپل همه تست های مورد نیاز را قبل از ارائه انجام میدهد.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 36 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

پایان فروش لپ‌تاپ‌های کره‌ای در قاره سبز
سامسونگ از بازار رایانه‌ای اروپا خارج شد
----------------
این تصمیم به صورت خاص برای اروپا گرفته شده است و بنابراین روی حضور سامسونگ در دیگر مناطق جهان تاثیری برجا نمی‌گذارد
شرکت سامسونگ سرانجام تصمیم گرفت از بازار رایانه اروپا خارج شود و به فروش رایانه‌ها و لپ‌تاپ‌های خود در این منطقه پایان دهد.
مرکز خبری PC Advisor در تازه‌ترین گزارش خود توضیح داد که سامسونگ بر اساس آخرین تصمیمات خود برای همیشه از بازار رایانه اروپا خارج شده است.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 18 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

اگر برای مرت زیادی است که شاغل هستید، حتما حداقل یک بار به فکر استعفا دادن افتادید! مردم برای انجام این کار شیوه مشخص و مدونی دارند اما در اینجا قصد داریم به 9 روش بسیار خلاقانه ای بپردازیم که مردم از طریق آنها از شغل خود استعفا دادند و نارضایتی خود را اعلام نمودند. این کارکنان بطور حتم باید خیلی گستاخ و یا بهتر است بگوییم شجاع باشند! با ما همراه باشید!

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 37 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

شبکه‌ای ویژه افراد پولدار!
------------
با ورودیه 27 میلیون تومانی
شبکه‌ای ویژه افراد پولدار!

نتروپولیتن (Netropolitan) نام یک شبکه اجتماعی است که چند روزی بیش از زمان راه‌اندازی آن نمی‌گذرد.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 31 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

گوگل مدتی است تلاش هایی را برای پیوستن به سازمان های تحت نظارت ناسا آغاز کرده و بدین منظور نیز دو پروژه عظیم را در دست کار دارد. به بررسی این دو پروژه، میزان پیشرفت آنها و توسعه های صورت گرفته میپردازیم.

 

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 31 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (1)

اخباری از پخش اولین گوشی با صفحه نمایش خمیده به دست رسیده که گویا سامسونگ ان را تحت عنوان   galexy edge  به بازار روانه خواهد کرد. در اینده ای نزدیک اطلاعات بیشتری از تلفن همراه هوشمند را به شما ارائه میدهیم.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 51 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

شرکت مایکروسافت تا به حال درباره ویندوز9 خود هیچ چیز اعلام نکرده و شایعات زیادی به وجود اورده . اما شخصی با نام مایکل ویل استیفارس ، ادعا کرده که 9 عکس از ویندوز 9 در اختیار دارد و انها را در فضای مجازی قرار داده .

حال این 9 عکس را در اختیار شما قرار میدیم ، تا کمی با این سیستم عامل اشنا شوید.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 18 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

 

ایسوس به تازگی از 2 لب تاب ، به نام های G511 & G711 رونمایی کرده است.

او به این لب تاب های خود لقب ماجمین ورزشی داده است و همینطور طراحی و امکانات آن را بیشمار و بسیار با کیفیت میداند.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 15 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

اپل در کنفرانس خود از سیستم عامل ios 8 پردره برداری کرد و از امروز ایم سیستم عامل در اختیار مردم قرار میگیرد. 

فقط توجه داشته باشید که این سیستم عامل به صورت نسخه بتا (آزمایشی) بوده و دارای عیب هایی میباشد که نویسندگان سعی در ایراد یابی و بی نقص کردن آن دارند 

اپل در کنفرانس های خود از برنامه های بسایر جدیدی سخن گفت و از زبان برنامه نویسی جدید خود که چندین برابر قوی تر از زبان های شی گرا است پرده برداری کرد

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 16 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)


خبر مهم و داغ
----------
گوگل از اولين نمونه اتومبيل بدون راننده خود پرده برداري كرد.
حاضريد سوار چنين اتومبيل بدون راننده اي بشيد و به تكنولوژي و فناوري روز اعتماد كنيد؟
اخبار تكميلي در بروزرساني ارسال خواهد شد

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 12 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

اپل خواستار توقف فروش محصولات سامسونگ شد
------

چند هفته قبل اپل خواستار 2.2 میلیارد دلار خسارت از سامسونگ شد، خواسته‌ای که از طرف دادگاه رد شد و حالا اپل به دنبال دادخواهی مجدد است. اپل مدعی است که سامسونگ از بعضی پتنت‌هایش برای مدل‌های قبلی گوشی‌های خود استفاده کرده است که اگر سامسونگ به فروش این قبیل محصولاتش ادامه دهد خسارات جبران ناپذیری را به اپل وارد می‌کند. این موضوع بهانه‌ی جدید اپل است تا خواستار دستور موقت برای توقف فروش محصولات سامسونگ شود. مدل‌های مد نظر اپل عبارتند از Admire، Galaxy Nexus، Galaxy Note، Galaxy Note 2، Galaxy S II، Galaxy S II Epic 4G Touch، Galaxy S II Skyrocket، Galaxy S III و Stratosphere.

اپل حالا در تلاش است تا شانس خود را برای دریافت خسارت از سامسونگ، همچنین توقف فروش محصولات این شرکت امتحان کند. خواسته‌ای که بعید به نظر می‌رسد مورد موافقت دادگاه قرار گیرد. نظر شما در این باره چیست؟

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 27 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

گوگل ۳۰ میلیارد دلار از درآمد خود را صرف خرید شرکتهای آی‌تی می‌کند ------------------------------ شرکت گوگل قصد دارد حدود ۳۰ میلیارد دلار از سرمایه خود را صرف خرید شرکتهای غیرآمریکایی فعال در حوزه آی‌تی کند. شما چي؟ اگر يه شركت با اين درامد داشتين حاضر بودين براي خريد رقباي خودتون هزينه كنين؟

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 19 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


فايننشال تايمز و نيويورك تايمز گزارش كرده اند كه اپل در چند قدمي خريدن كمپاني بيتس الكترونيك به قيمت 3.2 ميليارد دلار است
اين معامله گران ترين خريد اپل تا به امروز محسوب مي شود
بيتس به واسطه توليد هدفون هاي گران قيمت و محبوب شناخته شده است

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 25 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

فوریه تا مارس 2015 شاهد ورود ویندوز 9 مایکروسافت خواهیم بود.

--------------------

نسخه بتا تا قبل از 2015 خواهد آمد تا با آزمایش آن توسط توسعه دهندگان نرم افزاری، باگ ها گرفته شود. نسخه ای که قرار است عرضه شود ضمن رفع عیوب ویندوز 8.1، سعی خواهد کرد هم کاربران لمسی و هم دسکتاپ را یکجا راضی نگه دارد. بر اساس اطلاعات لو رفته بین فوریه و مارس 2015 شاهد ورود ویندوز 9 خواهیم بود.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 17 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دو شركت اپل و گوگل توافق كردند كه به دعواي حقوقي خود بر سر ثبت اختراعات پايان دهند 

به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه خبري جي اس ام ارنا شركتهاي اپل و گوگل در يك بيانيه مشترك اعلام كردند كه توافق كرده اند تا تمام دعواهاي حقوقي خود را كنار بگذارند اين دو شركت هم چنين توافق كردند كه با يك ديگر در برخي حوزه هاي اصلاح اختراعات همكاري كنند

اين توافق شامل يك مجوز متقابل به يكديگر نيست

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 11 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

می‌توان گفت که این فرد به‌ازای هر یک دقیقه که در کنار مدیرعامل شرکت اپل مشغول خوردن ناهار بود ۵۵۰۰ دلار پرداخت کرد.

مدیرعامل اپل سرانجام موافقت کرد یک وعده ناهار خود را در دفتر مرکزی شرکت اپل با یک فرد بسیار مشتاق صرف کند و پول به‌دست آمده از این اتفاق را به "مرکز رابرت اف. کنِدی" مخصوص امور "عدالت و حقوق بشر" اهدا نماید.

این طور که مراکز خبری گزارش دادند، سه‌شنبه گذشته یک فرد که نامش اعلام نشده است با کمال میل ۳۳۰ هزار دلار پرداخت کرد تا به او اجازه داده شود که با مدیرعامل شرکت اپل ناهار بخورد.

مرکز خبری MacRumors گزارش داد که این ضیافت برای دو نفر ترتیب داده شد و برای آنکه مراسم صرف این ناهار دو نفره در بهترین حالت برگزار شود ۱۰۰ هزار دلار هزینه شد.

کوک موافقت کرد که با دریافت این رقم مدت یک ساعت در کنار این فرد مشتاق بماند. بنابراین می‌توان گفت که این فرد به‌ازای هر یک دقیقه که در کنار مدیرعامل شرکت اپل مشغول خوردن ناهار بود ۵۵۰۰ دلار پرداخت کرد.

اما بد نیست بدانید سال گذشته برای نوشیدن یک فنجان قهوه با "تیم کوک" مزایده بزرگی برگزار شد و در نهایت یک نفر موافقت کرد برای نوشیدن قهوه در کنار کوک ۶۱۰ هزار دلار به مدیرعامل اپل پول بدهد.

زمانی که هزینه اتفاق تا این اندازه بالا رفت، "تیم کوک" اعلام کرد که حاضر است بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه را به گپ زدن با این فرد بپردازد.

به همین خاطر می‌توان گفت که به‌ازای هر یک دقیقه از این مراسم دو نفره ۱۰ هزار دلار پرداخت شد.

به نظر شما صرف ناهار در یک روز بهاری با "تیم کوک"(Tim Cook) مدیرعامل اپل چقدر ارزش دارد و حاضرید برای این اتفاق به‌یادماندنی چه هزینه‌ای پرداخت کنید؟

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 22 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ممکن است شما هم شنیده باشید که جورج آر.آر. مارتین، نویسنده‌ی بازی تاج و تخت (Game of Thrones) که در اصل فیلمی بر اساس سری رمان‌های نغمه ی آتش و یخ (A Song of Ice and Fire) است، داستان خود را بر روی کامپیوتری با سیستم‌عامل به شدت قدیمی DOS نوشته است. به نظر می‌رسد بر اساس پاسخ خود او به این پرسش، مسأله صحت داشته باشد.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 12 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مشخصات مارک زوکربرگ

مارک زوکربرگ در 14 می 1984 (24 شهریور 1363) در نیویورک به دنیا آمد. هرچند وی در یک خانواده یهودی بزرگ شده است، اما او خود را یک «ملحد» و فردی که به خدا هیچ‌گونه اعتقادی ندارد معرفی می‌کند. پدر وی شخصی به نام ادوارد است که به او در نوجوانی برنامه‌نویسی را آموزش داد.


امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 146 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

سبقت مرورگر سافاری از کروم 

------------------------------------------------------

در زمینه‌ی افزایش سرعت مرورگرها، کمپانی اپل چندین قدم اساسی برداشته تا در نهایت مرورگر سافاری این کمپانی سریع‌تر از کروم گوگل عمل کند.

اپل با اعمال بروزرسانی جدید بر روی موتور اصلی سافاری یعنی webkit سرعت پردازش کدهای جاوا اسکریپت را در نسخه‌های مختلف از OS X بهینه کرده و افزایش داده است.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 1122 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

معرفی و تاريخچه فرترن

همانطور که در اغلب کتابهای مکانيک ديده ايد، در اغلب برنامه های مهندسی از اين زبان استفاده می گردد. زبان برنامه نويسی فرترن با وجود سادگی از قدرت و سرعت بالايی برخوردار است، بطوريکه می توان از آن برای نوشتن برنامه های CFD استفاده کرد. فرترن اغلب با قابليت فوق العاده در مورد اعداد معرفی می گردد و همانطور که از اسمش (FORmula TRANslation) پيداست، برای انجام محاسبات رياضی در کارهای علمی خلق شده است

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 24 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox 29.0 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید

حجم : 29 مگابایت

لینک دانلود

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 19 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ابتکار جدید گوگل جهان غرق در آب را تماشا کنید! ------------------------------ این طرح در واقع یک کمپین تبلیغاتی هشداردهنده نسبت به پدیده گرم شدن زمین است.با مراجعه به سرویس نمای خیابانی گوگل موسوم به استریت ویو(Street View) می‌توانید تصاویر شهرهای معروف و بزرگ جهان را که در آب غوطه‌ور شده‌اند تماشا کنید. گوگل در این تصاویر هشدارگونه می‌کوشد نگاه ها را بیش از پیش نسبت به پدیده مخرب گرم شدن زمین جلب کند. به گزارش ایتنا، این طرح جدید که در واقع یک کمپین تبلیغاتی هشداردهنده است، «جهان زیر آب» نام دارد و از طریق سایت worldunderwater.org در دسترس عموم قرار گرفته است. در صفحه اصلی این سایت عبارت «سطح آب دریاها در حال بالا آمدن است» با صدای امواج آب در پس زمینه همراه است. در ادامه، کاربران با کلیک بر دکمه Start می‌توانند از بین هشت شهر بزرگ ارائه شده، یکی را که نزدیک‌تر است برگزینند و غرق شدن آن در انبوه آب‌ها را به تماشا بنشینند. برای ما کاربران ایرانی، دوبی نزدیک‌ترین شهر است. این طرح که بیشتر به داستان‌های علمی تخیلی می‌ماند، با الهام از شعار امسال روز جهانی محیط زیست یعنی «صدایت را بالا ببر، نه سطح آب دریا را» ساخته شده است.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 35 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


می‌خواهید iPhone ۵s بخرید یا منتظر iPhone ۶ باشید؟

---------------------------------------------------------------
به احتمال زیاد اپل نسخه جدید آیفون را در ماه سپتامبر رونمایی و منتشر خواهد کرد؛ یعنی ‌حدود پنج یا شش ماه دیگر و دقیقاً همانند اقدام خود در سال قبل.

در‌ واقع iPhone ۵s با توجه به تغییرات سخت‌افزاری و البته نرم‌افزاری که نسبت به مدل‌های پیشین خود داشته است، می‌تواند ‌یک گوشی مطمئن و دوست‌داشتنی برای شما تلقی شود

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 126
  • بازدید کلی : 4,463