loading...
علوم کامپیوتری
امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 11 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

می‌توان گفت که این فرد به‌ازای هر یک دقیقه که در کنار مدیرعامل شرکت اپل مشغول خوردن ناهار بود ۵۵۰۰ دلار پرداخت کرد.

مدیرعامل اپل سرانجام موافقت کرد یک وعده ناهار خود را در دفتر مرکزی شرکت اپل با یک فرد بسیار مشتاق صرف کند و پول به‌دست آمده از این اتفاق را به "مرکز رابرت اف. کنِدی" مخصوص امور "عدالت و حقوق بشر" اهدا نماید.

این طور که مراکز خبری گزارش دادند، سه‌شنبه گذشته یک فرد که نامش اعلام نشده است با کمال میل ۳۳۰ هزار دلار پرداخت کرد تا به او اجازه داده شود که با مدیرعامل شرکت اپل ناهار بخورد.

مرکز خبری MacRumors گزارش داد که این ضیافت برای دو نفر ترتیب داده شد و برای آنکه مراسم صرف این ناهار دو نفره در بهترین حالت برگزار شود ۱۰۰ هزار دلار هزینه شد.

کوک موافقت کرد که با دریافت این رقم مدت یک ساعت در کنار این فرد مشتاق بماند. بنابراین می‌توان گفت که این فرد به‌ازای هر یک دقیقه که در کنار مدیرعامل شرکت اپل مشغول خوردن ناهار بود ۵۵۰۰ دلار پرداخت کرد.

اما بد نیست بدانید سال گذشته برای نوشیدن یک فنجان قهوه با "تیم کوک" مزایده بزرگی برگزار شد و در نهایت یک نفر موافقت کرد برای نوشیدن قهوه در کنار کوک ۶۱۰ هزار دلار به مدیرعامل اپل پول بدهد.

زمانی که هزینه اتفاق تا این اندازه بالا رفت، "تیم کوک" اعلام کرد که حاضر است بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه را به گپ زدن با این فرد بپردازد.

به همین خاطر می‌توان گفت که به‌ازای هر یک دقیقه از این مراسم دو نفره ۱۰ هزار دلار پرداخت شد.

به نظر شما صرف ناهار در یک روز بهاری با "تیم کوک"(Tim Cook) مدیرعامل اپل چقدر ارزش دارد و حاضرید برای این اتفاق به‌یادماندنی چه هزینه‌ای پرداخت کنید؟

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 22 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ممکن است شما هم شنیده باشید که جورج آر.آر. مارتین، نویسنده‌ی بازی تاج و تخت (Game of Thrones) که در اصل فیلمی بر اساس سری رمان‌های نغمه ی آتش و یخ (A Song of Ice and Fire) است، داستان خود را بر روی کامپیوتری با سیستم‌عامل به شدت قدیمی DOS نوشته است. به نظر می‌رسد بر اساس پاسخ خود او به این پرسش، مسأله صحت داشته باشد.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 12 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مشخصات مارک زوکربرگ

مارک زوکربرگ در 14 می 1984 (24 شهریور 1363) در نیویورک به دنیا آمد. هرچند وی در یک خانواده یهودی بزرگ شده است، اما او خود را یک «ملحد» و فردی که به خدا هیچ‌گونه اعتقادی ندارد معرفی می‌کند. پدر وی شخصی به نام ادوارد است که به او در نوجوانی برنامه‌نویسی را آموزش داد.


امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 146 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

سبقت مرورگر سافاری از کروم 

------------------------------------------------------

در زمینه‌ی افزایش سرعت مرورگرها، کمپانی اپل چندین قدم اساسی برداشته تا در نهایت مرورگر سافاری این کمپانی سریع‌تر از کروم گوگل عمل کند.

اپل با اعمال بروزرسانی جدید بر روی موتور اصلی سافاری یعنی webkit سرعت پردازش کدهای جاوا اسکریپت را در نسخه‌های مختلف از OS X بهینه کرده و افزایش داده است.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 1122 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

معرفی و تاريخچه فرترن

همانطور که در اغلب کتابهای مکانيک ديده ايد، در اغلب برنامه های مهندسی از اين زبان استفاده می گردد. زبان برنامه نويسی فرترن با وجود سادگی از قدرت و سرعت بالايی برخوردار است، بطوريکه می توان از آن برای نوشتن برنامه های CFD استفاده کرد. فرترن اغلب با قابليت فوق العاده در مورد اعداد معرفی می گردد و همانطور که از اسمش (FORmula TRANslation) پيداست، برای انجام محاسبات رياضی در کارهای علمی خلق شده است

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 24 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox 29.0 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید

حجم : 29 مگابایت

لینک دانلود

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 19 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ابتکار جدید گوگل جهان غرق در آب را تماشا کنید! ------------------------------ این طرح در واقع یک کمپین تبلیغاتی هشداردهنده نسبت به پدیده گرم شدن زمین است.با مراجعه به سرویس نمای خیابانی گوگل موسوم به استریت ویو(Street View) می‌توانید تصاویر شهرهای معروف و بزرگ جهان را که در آب غوطه‌ور شده‌اند تماشا کنید. گوگل در این تصاویر هشدارگونه می‌کوشد نگاه ها را بیش از پیش نسبت به پدیده مخرب گرم شدن زمین جلب کند. به گزارش ایتنا، این طرح جدید که در واقع یک کمپین تبلیغاتی هشداردهنده است، «جهان زیر آب» نام دارد و از طریق سایت worldunderwater.org در دسترس عموم قرار گرفته است. در صفحه اصلی این سایت عبارت «سطح آب دریاها در حال بالا آمدن است» با صدای امواج آب در پس زمینه همراه است. در ادامه، کاربران با کلیک بر دکمه Start می‌توانند از بین هشت شهر بزرگ ارائه شده، یکی را که نزدیک‌تر است برگزینند و غرق شدن آن در انبوه آب‌ها را به تماشا بنشینند. برای ما کاربران ایرانی، دوبی نزدیک‌ترین شهر است. این طرح که بیشتر به داستان‌های علمی تخیلی می‌ماند، با الهام از شعار امسال روز جهانی محیط زیست یعنی «صدایت را بالا ببر، نه سطح آب دریا را» ساخته شده است.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 35 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


می‌خواهید iPhone ۵s بخرید یا منتظر iPhone ۶ باشید؟

---------------------------------------------------------------
به احتمال زیاد اپل نسخه جدید آیفون را در ماه سپتامبر رونمایی و منتشر خواهد کرد؛ یعنی ‌حدود پنج یا شش ماه دیگر و دقیقاً همانند اقدام خود در سال قبل.

در‌ واقع iPhone ۵s با توجه به تغییرات سخت‌افزاری و البته نرم‌افزاری که نسبت به مدل‌های پیشین خود داشته است، می‌تواند ‌یک گوشی مطمئن و دوست‌داشتنی برای شما تلقی شود

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 132
  • بازدید کلی : 4,469