loading...
علوم کامپیوتری
امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 13 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پروژه عظیم امریکا روی اینترنت شروع شد وامریکا با هدف مبارزه با کلاهبرداری پروژه شناسنامه دار کردن کاربران اینترنت را به طور آزمایشی راه انداخت.

 

در سال 2011 حکومت در یک پروژه ملی، شناسنامه دار کردن امریکایی های آنلاین از طریق سایتهای مختلف بر اساس آنچه OpenID نامیده شد را تعریف کرد.

آنچه امریکا به آن Universal Internet ID می گوید در واقع صدور کد شناسایی منحصربفرد برای هر کاربر عضو اینترنت است که بوسیله آن کاربر روی شبکه جهانی تردد می کند و از ماه می (با در نظر گرفتن جایزه 2.4 میلیون دلاری برای مقامات دو ایالت) در پنسیلوانیا و میشیگان شروع شده است.

استراتژی ملی برای شناسایی در فضای سایبر یا NSTIC با هدف شناسایی راحت کاربران در مواقعی مانند کلاهبرداری صورت می گیرد.

تست اولیه در مورد رفتن کاربران روی سایتهای حکومتی و تقاضای دریافت خدمات و رفاه اجتماعی از حکومت توسط کاربران است تا مشخص شود آنها درست می گویند یا غلط و امریکا معتقد است این شروعی برای شناسنامه دار کردن کل کاربران اینترنت در سراسر دنیاست.

به عقیده کارشناسان جاسوسی آژانس امنیت ملی علیه کاربران اینترنت و هدف پروژه مذکور برای استفاده از یک آی دی منحصربفرد روی سایتهای مختلف ریسک سرقت اطلاعات را افزایش می دهد.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 16 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به گزارش جی اس ام اپل با رای هیئت منصفه دادگاه آمریکا توانست بر سامسونگ پیروز شود و هیئت منصفه سامسونگ را متهم به کپی کردن از روی آیفون وآی‌پد کرده و این شرکت کره‌ای مجبور به پرداخت 1.05 میلیارد دلار خسارت به شرکت اپل شده است.

حکم که در کمتر از سه روز پس از مشورت هیئت منصفه ابلاغ شده‌است می تواند منجر به ممنوعیت فروش محصولات اصلی سامسونگ و همچنین تحکیم سلطه اپل در بازار بزرگ موبایل و رایانه شود.

 

 

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 20 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


طبق قانون تصویب شده در پارلمان ژاپن، افرادی که به نوشتن و انتشار ویروس‌های رایانه‌یی اقدام کنند، با جریمه یا حداکثر سه سال زندان مجازات می‌شوند.


پلیس تحت قانون جدید می‌تواند اطلاعات ارتباطات ای‌میلی مظنونان را از خدمات‌دهندگان اینترنتی دریافت کند.

این اقدام که با مخالفت مدافعان حریم خصوصی و آزادی بیان روبه‌رو شده، ژاپن را یک گام به نهایی کردن کنوانسیون جرایم سایبر نزدیک می‌کند.

این کنوانسیون نخستین معاهده بین‌المللی برای مبارزه با جرایمی است که از طریق اینترنت و شبکه‌های رایانه‌یی انجام می‌گیرند. ژاپن این معاهده را امضا کرده اما باید قوانین داخلی مرتبطی را تصویب کند تا آن را نهایی کند.

تحت قانون جدید ژاپن، افرادی که بدون دلیل قابل توجیه، ویروس رایانه ایجاد یا منتشر می‌کنند، با حداکثر مجازات سه سال زندان یا 500 هزار ین (6200 دلار) جریمه روبه‌رو می‌شوند. در اختیار داشتن آگاهانه ویروس رایانه‌یی، مجازات حداکثر دو سال زندان یا 300 هزار ین جریمه دارد.

سازمان‌های پلیس ژاپن مدت‌هاست برای تصویب چنین قانونی تلاش کرده‌اند اما لایحه‌های قانونی گذشته در بحبوحه مخالفت قوی مدافعان حریم خصوصی که نسبت به قدرت بیش از اندازه پلیس هشدار داده بودند، شکست خوردند.

به دلیل نگرانی نسبت به اینکه ممکن است قانون مذکور حریم خصوصی ارتباطات تضمین شده تحت قانون اساسی ژاپن را نقض کند، این قانون شامل قطعنامه‌ای است که از مقامات خواسته آن را به طور مناسب به کار ببرند.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 17 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

spark تا چندی پیش نامی نا شناخته در دنیا بود ، اما امروزه بیشتر مردم دنیا آن را میشناسند و از آن استفاده میکنند .

این مرورگر امروز لقب بهترین مرورگر اینترنتی دنیا را به خود اختصاص داده است .

این لقب را ابتدا مردم لس انجلس به آن دادند و بعد آز نیویورک و بعد از آن هم انجمن برنامه نویسی taket

یکی از برتری های این مرورگر نسبت به رقبای دیگر خود زیبایی آن و همینطور هم تم هایی که برای مرورگر به صورت رایگان تعبیه شده است ، می باشد.

 

حجم : 30 مگابایت 

سیستم عامل : ویندوز 7 - 8 - 8.1

 

لینک دانلود 

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 18 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با استفاده از این نرم افزار بسیار راحت میتوانید فیلم ها و عکس هایی که در اینستاگرام میبینید دانلود کنید.

این نرم افزار تا به امروز به صورت پولی برای سیستم عامل ios  عرضه میشد ، اما از حال که نسخه اندروید ان نیز پخش گردیده ، برای ios  هم رایگان 

گشته است .

نام نرم افزار : instantSave

حجم : 10 مگا بایت 

ios : free

Android : free

 

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 36 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

روز هاي خوش براي اپل : ارزش سهام اپل به 600 دلار رسيد ---- صعود ارزش سهام اپل به 600 دلار به ازای هر سهم، ارزش میراث اپل را در بازارهای بورس به 517.66 میلیارد دلار رسانده است. سهام اپل در سپتامبر 2012 میلادی به 702.10 دلار رسیده بود. پس از آن سهام اپل به‌طور متداومی با کاهش ارزش در بازار بورس روبرو شد که در اثر وقوع برخی از اتفاقات متوالی بود. از جمله‌ی آن می‌توان به عدم عرضه‌ی طیف جدید از محصولات، مشکلات موجود در نقشه‌ی اپل و ایجاد مشکلات در برخی از خطوط تولید در کشور چین اشاره کرد. همه‌ی این اتفاقات منجر به نارضایتی سهام‌داران شد، به طوریکه به اعتقاد برخی کمپانی در حال دور شدن از مسیر پیشرفت خود بود. افزایش ارزش سهم این کمپانی برخی از کاشناسان را به این نتیجه رسانده است که شاید کوپرتینویی‌ها درصدد عرضه‌ی محصول جدیدی به بازار هستند که بهترین گزینه ساعت‌هوشمند این کمپانی با نام iWatch است.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 18 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بیل‌گیتس دیگر بزرگ‌ترین سهام‌دار مایکروسافت نیست

------

بیل‌گیتس، یکی از بنیان‌گذاران ابرکمپانی مایکروسافت که تا چندی پیش بزرگ‌ترین سهام‌دار این کمپانی نیز به شمار می‌رفت، بخشی از سهام خود را به ردموندی‌ها فروخته است و حالا جایگاه بزرگ‌ترین سهام‌دار مایکروسافت به شخص دیگری رسیده است: استیو بالمر!

بیل‌گیتس از سال‌ها پیش شروع به فروش بخشی از سهام خود نمود و هر از چند سال یک بار بخشی از سهام خود را به فروش می‌رساند تا خرج امور خیریه کند. او یک موسسه خیریه را به نام خود و همسرش راه‌اندازی نموده و بیشتر وقت خود را صرف اموری می‌کند که به زندگی بهتر بشر مخصوصا در کشورهای فقیر می‌پردازند. فروش این میزان از سهام مایکروسافت،‌ همچنان بیل‌گیتس را در جایگاه ثروتمندترین مرد دنیا حفظ می‌کند.

در حال حاضر ارزش هر سهم از سهام مایکروسافت برابر با ۳۹.۶۹ دلار، و ارزش این کل سهام این شرکت نیز برابر ۳۲۷.۸۶ میلیارد دلار است.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 35 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

Gear Fit سامسونگ که به مراتب از ساعت‌های‌هوشمند سامسونگ سبک‌تر، باریک‌تر و استفاده از آن سهل‌تر است، با استقبال خوب خریداران مواجه گشته و نوید آینده روشن برای گجت های پوشیدنی داده است.

امیررضا سرمدسعیدی بازدید : 23 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جیم گلدن نگاه هنری خود به دنیای اطراف و اشیاء پیرامون را با تصاویری از تکنولوژی‌های کهنه، درآمیخته و تصاویری زیبا خلق کرده است. او حتی با حوصله برخی تصاویر متحرک از برخی اجسام ساخته که در ادامه‌ی مطلب توجه شما را به آن جلب می‌کنیم. با ما همراه باشید.

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 104
  • بازدید کلی : 4,441